Muutoksen ja myllerryksen vuosi 2020 on päättymässä. Vuosi on ollut raskas, mutta se on tuonut mukanaan myös hyvää. Epävarmuuden, pelon ja suurten muutosten keskellä huomio on tänä vuonna kohdistunut erityisesti ihmisten väliseen vuorovaikutukseen – miten rakennamme yhteyttä ja huolehdimme sekä omasta että toistemme jaksamisesta, kun emme voi kohdata kasvokkain? Viestinnän merkitys eri tasoillaan on osoittanut tärkeytensä.
Worldcom – Viestinnän trendit 2021: Mielenterveys sisäisen viestinnän agendalle, sisältömarkkinoinnissa rima kohoaa entisestään
Susanna Mäkinen
16.12.2020
sisäinen viestintä
sisältömarkkinointi
vuorovaikutus
viestinnän kehittäminen
viestinnän suunnittelu
viestinnän johtaminen
viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu
luottamus
digitaalinen viestintä
viestinnän tulevaisuus
työnantajakuva
Worldcom
viestinnän trendit
medianäkyvyys
0 kommenttia
Ketä etsit? Hakijapersoona on osittain kuvitteellinen kuvaus tavoitellusta työnhakijasta. Hakijapersoonan määrittely auttaa kohdentamaan rekrytointiviestintää ja rakentamaan työnantajakuvaa entistä strategisemmin.
Tieto hyvistä osaajista ja työnantajista leviää edelleen suusta suuhun. Rekrytointiviestinnässä parhaiden tekijöiden tavoittamisessa täytyy välttää liian kapeaa keinovalikoimaa. Hyvä työnantajakuva vahvistuu suosittelu kerrallaan – kanavasta riippumatta.
Pelkällä työpaikkailmoitusten julkaisulla on enää vaikea pärjätä osaajakilpailussa. Hakijoille kohdennettua rekrytointiviestintää tarvitaan muulloinkin kuin akuutin hädän hetkellä.