Haluatko viestintätoimistolta toimialaosaamista vai työkaluosaamista?

Olen ihmetellyt digitoimistoissa työskentelevien kollegoiden kehuskelua siitä, miten hyvin he tuntevat digimainonnan työkalut. Työkalujen tuntemisessa ei kuitenkaan ole mitään ihmeellistä. Kyse on suunnilleen samasta asiasta, kuin jos printtiviestintää tehdessä kehuisi, että osaa kirjoittaa kuivamustekynällä ja että lehtiössäkin on tosi laadukasta paperia. Digimainonnassa, viestinnässä ja markkinoinnissa yleensäkin taito käyttää työkaluja on itsestäänselvyys. Se millä on todella väliä, on asiakkaan toimialan osaaminen. Se ratkaisee tuottaako kampanja haluttuja tuloksia vai ei.

Lue lisää

Facebook- ja Google-kampanjoista nyt entistä tehokkaampia

Sekä Google että Facebook ovat nimenneet omasta organisaatiostaan yhteyshenkilöt Meditan toteuttamien kampanjoiden optimointia varten. Meillä on Googlen Kööpenhaminan toimistossa kaksi yhteyshenkilöä, joista toinen auttaa suunnittelemaan kampanjoita ja toinen rakentamaan niitä. Facebookin puolella yhteyshenkilöitä on yksi. Hän auttaa Meditaa ja Meditan asiakkaita toteuttamaan mahdollisimman hyviä Facebook-kampanjoita.

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki