Meditan Jyväskylän toimisto muutti Crazy Townille

Jyväskylän toimistomme siirtyi elokuun alussa Crazy Town -yrityskampukselle. Ympärillämme on nyt uudet, viihtyisät, ja monenlaisiin tarpeisiin sopivat tilat sekä yli 70 yritystä ja asiantuntijaa. Crazy Towneja on Jyväskylän lisäksi myös Tampereella, Hämeenlinnassa ja Porissa. Voimme hyödyntää myös niiden tiloja asiakastapaamisiin.

Lue lisää

Milloin tiedote päätyy uutiseksi?

Monessa yrityksessä ja organisaatiossa pohditaan, miten tiedote päätyy uutiseksi eli miten tiedotusvälineet valitsevat aiheitaan. Miksi jokin tiedote saa julkisuutta ja toinen ei, vaikka asia tuntuu tärkeältä tiedotteen lähettäjästä? 

Lue lisää

Worldcomin luottamusindeksi: Työntekijöiden kouluttaminen ja sitouttaminen nousi johtajien ykkösasiaksi

Worldcom PR Group julkaisi kesäkuussa toteutetun kansainvälisen Worldcom Confidence Indexin tuoreimmat tulokset. Yritysjohdon yleinen luottamus on noussut hieman huhtikuun aallonpohjasta. Suomessa johtajat luottavat kykyynsä sitouttaa osaajat työhönsä, uskovat vahvasti median rooliin vaikuttajana sekä työsuhde-etujen tärkeyteen yrityksen menestystekijöinä. Globaalissa tarkastelussa keskeiselle sijalle nousivat työntekijöihin sekä kestävyyteen liittyvät teemat. 

Lue lisää

Worldcomin tutkimus paljastaa: Yritysjohtajien luottamus jatkaa alamäkeä

Koronavirusepidemia on korostanut median merkitystä luotettavana tiedonlähteenä, kertoo itsenäisten viestintä- ja markkinointitoimistojen kansainvälisen Worldcom PR Groupin julkaisema Worldcom Confidence Index

Yritysjohdon huolenaiheita ja kiinnostuksen kohteita tekoälyn avulla verkkolähteistä seuraava raportti julkaistaan nyt joka kuukausi. Jopa 54 000 yritysjohtajan tuottamia nettisisältöjä analysoiva tutkimus tarjoaa ainutlaatuisen näköalan päätöksentekoon vaikuttaviin ajankohtaisiin teemoihin. 

Koronaviruskriisi leimaa huhtikuussa 2020 kerätyn aineiston tuloksia. Erityisesti kriiseihin...

Lue lisää

Näin tunnistat mediaa kiinnostavan uutisaiheen

Oletko joskus miettinyt, miksi joidenkin yritysten uutiset saavat niin usein palstatilaa mediassa? Onko kyse henkilökohtaisista toimittajasuhteista vai pelkästä hyvästä tuurista? Me kutsumme medianäkyvyyttä myös ansaituksi näkyvyydeksi, sillä sitä ei voi hankkia rahalla, kuten mainontaa. Toimituksissa uutisen julkaisupäätös tehdään riippumattomasti ja journalistisin perustein.

Millaisilla uutisilla medianäkyvyyttä voidaan sitten saada. Tässä muutama näkökulma.

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki