Meditan Jyväskylän toimisto muutti Crazy Townille

Jyväskylän toimistomme siirtyi elokuun alussa Crazy Town -yrityskampukselle. Ympärillämme on nyt uudet, viihtyisät, ja monenlaisiin tarpeisiin sopivat tilat sekä yli 70 yritystä ja asiantuntijaa. Crazy Towneja on Jyväskylän lisäksi myös Tampereella, Hämeenlinnassa ja Porissa. Voimme hyödyntää myös niiden tiloja asiakastapaamisiin.

Lue lisää

Milloin tiedote päätyy uutiseksi?

Monessa yrityksessä ja organisaatiossa pohditaan, miten tiedote päätyy uutiseksi eli miten tiedotusvälineet valitsevat aiheitaan. Miksi jokin tiedote saa julkisuutta ja toinen ei, vaikka asia tuntuu tärkeältä tiedotteen lähettäjästä? 

Lue lisää

Worldcomin luottamusindeksi: Työntekijöiden kouluttaminen ja sitouttaminen nousi johtajien ykkösasiaksi

Worldcom PR Group julkaisi kesäkuussa toteutetun kansainvälisen Worldcom Confidence Indexin tuoreimmat tulokset. Yritysjohdon yleinen luottamus on noussut hieman huhtikuun aallonpohjasta. Suomessa johtajat luottavat kykyynsä sitouttaa osaajat työhönsä, uskovat vahvasti median rooliin vaikuttajana sekä työsuhde-etujen tärkeyteen yrityksen menestystekijöinä. Globaalissa tarkastelussa keskeiselle sijalle nousivat työntekijöihin sekä kestävyyteen liittyvät teemat. 

Lue lisää

Worldcomin tutkimus paljastaa: Yritysjohtajien luottamus jatkaa alamäkeä

Koronavirusepidemia on korostanut median merkitystä luotettavana tiedonlähteenä, kertoo itsenäisten viestintä- ja markkinointitoimistojen kansainvälisen Worldcom PR Groupin julkaisema Worldcom Confidence Index

Yritysjohdon huolenaiheita ja kiinnostuksen kohteita tekoälyn avulla verkkolähteistä seuraava raportti julkaistaan nyt joka kuukausi. Jopa 54 000 yritysjohtajan tuottamia nettisisältöjä analysoiva tutkimus tarjoaa ainutlaatuisen näköalan päätöksentekoon vaikuttaviin ajankohtaisiin teemoihin. 

Koronaviruskriisi leimaa huhtikuussa 2020 kerätyn aineiston tuloksia. Erityisesti...

Lue lisää

Näin tunnistat mediaa kiinnostavan uutisaiheen

Oletko joskus miettinyt, miksi joidenkin yritysten uutiset saavat niin usein palstatilaa mediassa? Onko kyse henkilökohtaisista toimittajasuhteista vai pelkästä hyvästä tuurista? Me kutsumme medianäkyvyyttä myös ansaituksi näkyvyydeksi, sillä sitä ei voi hankkia rahalla, kuten mainontaa. Toimituksissa uutisen julkaisupäätös tehdään riippumattomasti ja journalistisin perustein.

Millaisilla uutisilla medianäkyvyyttä voidaan sitten saada. Tässä muutama näkökulma.

Lue lisää

Meditan Helsingin toimistoon kaksi kokenutta viestinnän tekijää

Medita muutti maaliskuussa mainostoimisto Reputationin perustamaan Sugar Bayn yritysyhteisöön Suomen Sokerin entisen pääkonttorin tiloissa Mannerheimintie 15, 2. krs.  Konsulttimme Tuija Soikkeli sai sinne huhtikuussa kaksi uutta työkaveria, kun Helsingin tiimissä aloittivat viestintäkonsultit Tea Lindroos ja Meditassa ennenkin työskennellyt Marja Keränen.

Lue lisää

VV-Auto ja viestintätoimisto Medita yhteistyöhön

Automaahantuoja VV-Auto Group Oy on valinnut Medita Communication Oy:n viestintäpartnerikseen. Yhteistyösopimus Meditan skaalautuva viestintäosasto -palvelusta allekirjoitettiin vuoden vaihteessa.

Lue lisää

Rauhallista joulun aikaa 2016

Lämmin kiitos kumppaneille yhteistyöstä

Joulukortttien ja lahjojen sijasta tuemme tänä vuonna Punainen Sulka 2017 -kampanjaa, jonka tavoitteena on 2017 konkreettista tekoa nuorten hyväksi Suomessa.

Lue lisää

MTL Viestintätoimistojen eettiset periaatteet

MTL Viestintätoimistojen hallitus on hyväksynyt nämä periaatteet 16.3.2017. Myös Medita sitoutuu toiminnassaan noudattamaan näitä linjauksia.

Lue lisää
1

Tilaa blogi

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki