Vastuullisuus on tullut jäädäkseen. Se ei ole muoti-ilmiö, jolla voi ratsastaa markkinoinnissa, vaan aitoja tekoja, jotka kasvattavat sidosryhmien luottamusta. Siitä on tullut yhä keskeisempi osa yritysten kaikkea toimintaa: johtamista, liiketoimintaa, arvonmääritystä ja henkilöstöpolitiikkaa. Siitä on tullut myös rekrytointivaltti. Yhä useammin työntekijät valitsevat työpaikakseen yrityksen, jossa kokevat toiminnan olevan vastuullista, eettistä ja kestävää, ja toteuttavan työntekijän omia arvoja.
Vuosi 2020 muutti maailmaa monella tapaa ja ihmisten arvotkin näyttävät asettuneen hieman uuteen asentoon. Meitä viestijöitä ilahduttaa se, että aktiivinen, avoin ja luotettava viestintä osoitti vuonna 2020 todella merkityksensä.
Worldcom – Viestinnän trendit 2021: Mielenterveys sisäisen viestinnän agendalle, sisältömarkkinoinnissa rima kohoaa entisestään
                                
                                    Susanna Mäkinen
                                
                                
                                    16.12.2020
                                
                                
                                     
                                        
                                            sisäinen viestintä 
                                        
                                            sisältömarkkinointi 
                                        
                                            vuorovaikutus 
                                        
                                            viestinnän kehittäminen 
                                        
                                            viestinnän suunnittelu 
                                        
                                            viestinnän johtaminen 
                                        
                                            viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu 
                                        
                                            luottamus 
                                        
                                            digitaalinen viestintä 
                                        
                                            viestinnän tulevaisuus 
                                        
                                            työnantajakuva 
                                        
                                            Worldcom 
                                        
                                            viestinnän trendit 
                                        
                                            medianäkyvyys
                                        
                                     
                                
                                
                                    
                                    
                                            
                                    
                                    0 kommenttia 
                                
                            
                        Muutoksen ja myllerryksen vuosi 2020 on päättymässä. Vuosi on ollut raskas, mutta se on tuonut mukanaan myös hyvää. Epävarmuuden, pelon ja suurten muutosten keskellä huomio on tänä vuonna kohdistunut erityisesti ihmisten väliseen vuorovaikutukseen – miten rakennamme yhteyttä ja huolehdimme sekä omasta että toistemme jaksamisesta, kun emme voi kohdata kasvokkain? Viestinnän merkitys eri tasoillaan on osoittanut tärkeytensä.

 
                                         
                                         
                                        

