Uteliaisuus on viestintäalalla tärkeää pääomaa

Utelias viestintäkonsultti on toimeksiantajalleen arvokas ja arvostelukykyinen silmäpari lisää. Sinnikäs uteliaisuus ohjaa selvittämään, miten asiat tietyllä toimialalla oikeastaan ovat. Totuudenjanosta on korvaamatonta hyötyä viestinnässä, sidosryhmien odotusten säätelyssä ja jopa liiketoiminta- ja maineriskien hallinnassa.

Lue lisää

Pandemia kasvattaa sekä ulkoisen että sisäisen viestinnän vaatimuksia

EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?

Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.

Lue lisää

Innovaatioiden viestintä tukee käyttäjien arkea

EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?

Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.

Lue lisää

EU-alueen lääkinnällisten laitteiden viestinnässä paljon muutosvoimia

EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?

Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.

Lue lisää

Yritysvastuu ja kestävä liiketoiminta ovat megatrendejä

Sidosryhmien odotukset elävät ajassa. Ympäristönsuojelua suosiva asenneilmapiiri vaikuttaa vahvistuneen pandemiakokemuksen seurauksena. Päästöjen vähentämisestä on muodostunut rahan liikkeitä ohjaava muutosajuri. 

Lue lisää

Worldcom – viestinnän trendit 2021: Vastuullisuus ja digitaalisuus liiketoiminnan oletusarvot

Vuosi 2020 muutti maailmaa monella tapaa ja ihmisten arvotkin näyttävät asettuneen hieman uuteen asentoon. Meitä viestijöitä ilahduttaa se, että aktiivinen, avoin ja luotettava viestintä osoitti vuonna 2020  todella merkityksensä. 

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki