Kriisi vei työviestinnän verkkoon ja se vaatii sisällöltä enemmän

Koronaepidemia on osoittanut, että asiat voivat muuttua nopeasti. Yritykset ja organisaatiot joutuvat miettimään uusia tapoja toimia ja pitää yhteyttä asiakkaisiinsa. Kaikki, jotka voivat, vetäytyvät etätöihin. Osa kiirehtii työpaikalle varmistamaan yhteiskunnan toiminnan. Kaikilla on suuri tarve saada luotettavaa tietoa.

Lue lisää

Arkitodellisuus haastaa organisaatiotarinan

Tarinallisuutta käytetään markkinoinnissa tunteiden herättämiseen, yksilölliseen erottumiseen ja luomaan järjestystä kaaokseen. Myös journalismissa on kysyntää kunnon tarinoille, herättämään ja pitämään yllä yleisön kiinnostusta, mutta myös kantamaan tietoa ja tulkintoja perille. Tarina voi myös johtaa harhaan.

Lue lisää

Kauppa-autoa, jazzia ja ryytimaata

Aloitin syyskuussa Meditassa asiakkuusjohtajana ja olen siitä tavattoman innoissani. Työnkuvaani sisältyy uusien asiakkuuksien hankkiminen, asiakaskokemuksen kehittäminen sekä viestinnän ja markkinoinnin konsultointi.

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki