Kriisiviestintä vaatii säännöllistä treeniä

Sidosryhmien luottamuksen vaarantavat kriisit ovat yrityksissä paljon tavallisempia kuin äkkiseltään luulisi. Siksi poikkeustilanteisiin kannattaa valmistautua. Viestinnällä ei voi korjata toiminnan puutteita, mutta epäonnistuminen vaarantaa luottamuksen. 

Lue lisää

Arkitodellisuus haastaa organisaatiotarinan

Tarinallisuutta käytetään markkinoinnissa tunteiden herättämiseen, yksilölliseen erottumiseen ja luomaan järjestystä kaaokseen. Myös journalismissa on kysyntää kunnon tarinoille, herättämään ja pitämään yllä yleisön kiinnostusta, mutta myös kantamaan tietoa ja tulkintoja perille. Tarina voi myös johtaa harhaan.

Lue lisää

Organisaatioviestintä on osa kyberturvallisuutta

Miksi kyberturvallisuuden pitäisi kiinnostaa viestinnän ammattilaisia? Kyberturvallisuus koskee meitä kaikkia ja viestintä, maine ja luottamus ovat osa kyberturvallisuutta. Tärkeintä kyberturvallisuusuhkia vastaan varautumisessa on organisaation luotettavuuden rakentaminen, ja se on myös yksi organisaatioviestinnän tehtävistä. 

Lue lisää
1

Tilaa blogi

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki