Kriisi vei työviestinnän verkkoon ja se vaatii sisällöltä enemmän

Koronaepidemia on osoittanut, että asiat voivat muuttua nopeasti. Yritykset ja organisaatiot joutuvat miettimään uusia tapoja toimia ja pitää yhteyttä asiakkaisiinsa. Kaikki, jotka voivat, vetäytyvät etätöihin. Osa kiirehtii työpaikalle varmistamaan yhteiskunnan toiminnan. Kaikilla on suuri tarve saada luotettavaa tietoa.

Lue lisää

Minä ja muut ja hyväuskoisuus

Ihmiset luulevat, että muut ovat valtavan alttiita viestinnälle, mainonnalle, tiedottamiselle, markkinoinnille ja propagandalle. Toisaalta he kuitenkin ovat vakuuttuneita, ettei markkinointi vaikuta heihin itseensä, eivätkä he itse muuta mielipidettään tuosta vaan jonkun yksittäisen viestin perusteella.

Lue lisää

Aito tarina muuttuu muistijäljeksi

Aito tarina vaatii totuuspohjan ja silmiin katsomisen

Aki Aunola kertoi Kasvu Openissa Luonnosta Oy:n tarinan. Kuva: Jesse Kämäräinen/Haje.fi

 

Viime viikolla minut vaikutettiin tarinalla, kiitos Kasvu Open ja Luonnosta Oy:n Aki Aunola. Viestijälle tarinan voima on tuttu. Silti tunteiden tasolle yltävä aito kertomus liikuttaa aina.

Lue lisää
1

Tilaa blogi

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki