Kasvata yrityksen ja asiantuntijoiden näkyvyyttä LinkedInin avulla

LinkedIn on yksi Suomen käytetyimmistä sosiaalisen median kanavista: suomalaiskäyttäjien määrä LinkedInissä on ylittänyt miljoonan, organisaatioista LinkedIniä käyttää yli 80 % ja B2B-organisaatioista jopa yli 90 %*. 

Lue lisää

“Kuuntele tätä ammattikuntaa” – 4 havaintoa some- ja yhteisömanagerien    CMAD-tapahtumasta

Suomalaiset yhteisömanagerit ja sosiaalisen median ammattilaiset kohtasivat jälleen CMADFI-tapahtumassa, jonka parhaat palat kokosimme yhteen. Viestinnässä näiden osaajien näkemyksiä kannattaa kuunnella. Kuva: CMADFI2019, Karri Anttila, Lvngroom Oy

Lue lisää

5+1 vinkkiä suunnistuksesta somemarkkinointiin

Monista harrastuksista voi saada hyviä vinkkejä työhön ja työntekoon. Tiinu Wuolio kirjoitti blogissamme aiemmin puolimaratoniin harjoittelustaan ja siitä ammentamistaan vinkeistä työelämään.

Lue lisää

Sisältömarkkinoinnin pelisäännöt, tulevaisuus ja vaikuttavuus puhuttivat #PINGHelsinki-sisältöfestareilla

Sosiaalisen median sisällöntuottajat eli Content Gurut ja yritysten sisältömarkkinoijat eli Business Hippiet kohtasivat perjantaina 13.5.2016 #PINGHelsinki-sisältöfestareilla. “People, Interests, Networks and Gathering” tarjosi ajatuksia herättäviä puheenvuoroja, oppeja, kohtaamisia sekä hyvää ruokaa ja tunnelmaa Kirkkonummen Långvikissa. Mitä päivästä jäi mieleen?

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki