Asiakaslähtöisessä sisältömarkkinoinnissa korostuu kohdentamisen tärkeys. Varmistetaan, että verkkosivuston sisältö tavoittaa oikeat vastaanottajat ja onnistutaan tarjoamaan laadukasta kohdeyleisöä aidosti palvelevaa sisältöä. Sisältömarkkinoinnin kulmakivenä ja strategisena työkaluna toimii content audit, sisältökatselmus.
EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?
Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.
EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?
Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.
EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?
Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.
Vuosi 2020 muutti maailmaa monella tapaa ja ihmisten arvotkin näyttävät asettuneen hieman uuteen asentoon. Meitä viestijöitä ilahduttaa se, että aktiivinen, avoin ja luotettava viestintä osoitti vuonna 2020 todella merkityksensä.
Worldcom – Viestinnän trendit 2021: Mielenterveys sisäisen viestinnän agendalle, sisältömarkkinoinnissa rima kohoaa entisestään
Muutoksen ja myllerryksen vuosi 2020 on päättymässä. Vuosi on ollut raskas, mutta se on tuonut mukanaan myös hyvää. Epävarmuuden, pelon ja suurten muutosten keskellä huomio on tänä vuonna kohdistunut erityisesti ihmisten väliseen vuorovaikutukseen – miten rakennamme yhteyttä ja huolehdimme sekä omasta että toistemme jaksamisesta, kun emme voi kohdata kasvokkain? Viestinnän merkitys eri tasoillaan on osoittanut tärkeytensä.
Jotta yrityksen tuottamia sisältöjä voi sanoa strategisiksi, pitää tuntea liiketoiminnan tavoitteet ja osoittaa keinot, joilla niistä pyritään tekemään totta. Sisältömarkkinoinnin pitää osua oikean ihmisen näkökenttään juuri otolliseen aikaan. Jos yrittää puhutella mahdollisimman monia, ei lopulta kiinnosta oikein ketään. – Kuva: Lauri Kaivo-oja, Medita
Aloitin Meditan viestintäkonsulttina syyskuun lopussa. Nyt lienee oikea hetki avata, kuka olen ja miksi päädyin uuden työpöydän ääreen.
Monista harrastuksista voi saada hyviä vinkkejä työhön ja työntekoon. Tiinu Wuolio kirjoitti blogissamme aiemmin puolimaratoniin harjoittelustaan ja siitä ammentamistaan vinkeistä työelämään.
Sisältömarkkinointi – olet varmaan kuullut jossain tämän muotisanan. Joku saattaa ajatella, että tässä on nyt uusin pelastus, joka tepsii kaikkiin (markkinointi)vaivoihin. Kunhan työnnät tuutin täyteen kaikenlaista sisältöä, niin kauppa käy.