LinkedIn on yksi Suomen käytetyimmistä sosiaalisen median kanavista: suomalaiskäyttäjien määrä LinkedInissä on ylittänyt miljoonan, organisaatioista LinkedIniä käyttää yli 80 % ja B2B-organisaatioista jopa yli 90 %*.
Olen ihmetellyt digitoimistoissa työskentelevien kollegoiden kehuskelua siitä, miten hyvin he tuntevat digimainonnan työkalut. Työkalujen tuntemisessa ei kuitenkaan ole mitään ihmeellistä. Kyse on suunnilleen samasta asiasta, kuin jos printtiviestintää tehdessä kehuisi, että osaa kirjoittaa kuivamustekynällä ja että lehtiössäkin on tosi laadukasta paperia. Digimainonnassa, viestinnässä ja markkinoinnissa yleensäkin taito käyttää työkaluja on itsestäänselvyys. Se millä on todella väliä, on asiakkaan toimialan osaaminen. Se ratkaisee tuottaako kampanja haluttuja tuloksia vai ei.