LinkedIn on yksi Suomen käytetyimmistä sosiaalisen median kanavista: suomalaiskäyttäjien määrä LinkedInissä on ylittänyt miljoonan, organisaatioista LinkedIniä käyttää yli 80 % ja B2B-organisaatioista jopa yli 90 %*. 

Kasvata yrityksen ja asiantuntijoiden näkyvyyttä LinkedInin avulla

LinkedIn on erinomainen kanava tiedonhakuun, verkostoitumiseen, asiantuntijuuden esittelyyn ja kasvattamiseen sekä sosiaaliseen myyntiin. Etenkin B2B-liiketoiminnassa tiedonhakua tehdään verkossa ja suuri osa ostajista löytää myyjän itse omien verkostojensa ja suositeltujen asiantuntijoiden parista. Tämän vuoksi on tärkeää, että myyjä on aktiivisesti mukana potentiaalisten asiakkaiden verkostoissa asiantuntijana.

LinkedInin rooli sosiaalisen myynnin kanavana kasvaa jatkuvasti. Se on erinomainen kanava etsiä potentiaalisia asiakkaita, verkostoitua heidän kanssaan, esitellä omaa ja organisaation asiantuntemusta – ja tehdä modernia myyntiä perinteisten kylmäsoittojen sijaan. 

LinkedIn-koulutusta teidän tarpeisiin

Medita tarjoaa organisaatioille räätälöityjä LinkedIn-koulutuksia, joissa tarpeiden mukaan viritetään henkilöprofiilit ja luodaan organisaatiolle sopiva LinkedIn-toimintamalli:

  • perustetaan tarvittaessa asiantuntijoiden tilit alusta alkaen
  • optimoidaan profiilit kuntoon
  • suunnitellaan organisaation ja henkilön rooliin sopivaa verkostoitumista
  • suunnitellaan asiantuntijaviestintää ja sosiaalisen myynnin malli

Koulutus voidaan toteuttaa verkkoympäristössä suuremmallekin yleisölle luentomuodossa tai pienemmälle porukalle työpajassa, jossa kääritään hihat ja ryhdytään tositoimiin.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!
*Meltwater: State of Social Media 2021

Tuija Soikkeli
tuija@medita.fi

Kirjoittanut: Tuija Soikkeli
Julkaistu: 17.02.2021
Avainsanat: sosiaalinen media, viestintä, markkinointiviestintä, viestinnän suunnittelu, onnistunut viestintä ja markkinointi, LinkedIn, koulutus

Tilaa blogi

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki