Asiakaslehti lujittaa asiakassuhdetta kustannustehokkaasti

Traktorinvalmistaja Valtran ja Meditan yhteistyönä on syntynyt Valtran kansainvälinen asiakaslehti Valtra Team jo yli kymmenen vuoden ajan. Yhteistyön laajuus on kasvanut vuosien varrella käännösversioiden koordinoinnista lehden toimittamiseen ja sisällöntuotantoon.

Lue lisää

Sisältömarkkinoinnin pelisäännöt, tulevaisuus ja vaikuttavuus puhuttivat #PINGHelsinki-sisältöfestareilla

Sosiaalisen median sisällöntuottajat eli Content Gurut ja yritysten sisältömarkkinoijat eli Business Hippiet kohtasivat perjantaina 13.5.2016 #PINGHelsinki-sisältöfestareilla. “People, Interests, Networks and Gathering” tarjosi ajatuksia herättäviä puheenvuoroja, oppeja, kohtaamisia sekä hyvää ruokaa ja tunnelmaa Kirkkonummen Långvikissa. Mitä päivästä jäi mieleen?

Lue lisää

Viestintäkanavia on, mutta onko asiaa?

Kirjailija Lauri Viidalle esiteltiin aikoinaan henkilö, joka osasi viittä kieltä. Viita sanoi, että mainio juttu, mutta onko hänellä mitään asiaa?

Viidan kommentti tulee mieleen, kun seuraa yritysten ja yhteisöjen vimmaa avata uusia viestintäkanavia. Pitäisi avata Twitter-tili ja luoda intraan keskusteleva wiki-palsta, vaikka samaan aikaan nettisivujen Ajankohtaista-osion tuorein päivitys on syksyltä 2014 eivätkä henkilöstölehden visionjalkautukset kiinnosta ketään.

Viestinnässä tärkeintä on kuitenkin asia. On oltava jokin asia, joka halutaan kertoa toisille. Vielä parempi, jos halutaan...

Lue lisää
1