Aidot ja rohkeat – tee vaikuttajayhteistyöstä vaikuttavaa

Vaikuttajamarkkinointi on ollut asiakkaamme Fitbitin markkinointiviestintästrategian ytimessä jo vuosia. Haastajana Suomen vahvasti kilpaillulle markkinalle vuonna 2013 saapunut terveysteknologian pioneeri valitsi sen nopeasti tärkeimmäksi keinoksi kasvattaa maailmanlaajuista, kymmenien miljoonien sitoutuneiden käyttäjien yhteisöään. Aitoihin käyttäjäkokemuksiin ja kokemuksien jakamiseen perustuvalla näkyvyydellä on ollut suuri merkitys myös ansaitun näkyvyyden kannalta.

Lue lisää

Viestintä elää luottamuksesta – siksi etiikka

Yhteisömanagerien CMADFI-päivän osallistujajoukko pääsi viime tammikuussa jatkoilla kurkistamaan Tampereen Työväen Teatterin kulissien taakse ja seuraamaan Mielensäpahoittajan Suomen harjoituksia.  

Viestinnän, median ja markkinoinnin tehtävissä työskentelee yhä useamman alan ammattilaisia. Alat ovat lähentyneet ja limittyneet teknologian ja kulttuurin mukana samalla kun median ansaintamallit ovat menneet uusiksi.

Lue lisää
1

Tilaa blogi

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki