Uusi verkkotyökalu vastuullisuusviestinnän itsearviointiin

Medita on julkaissut verkossa uuden digitaalisen työkalun, jonka avulla voi maksutta tarkastella oman organisaationsa vastuullisuusviestinnän tilaa ja kehittämiskohteita. Asiantuntijoiden kehittämä työkalu auttaa yritysjohtoa sekä viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia ymmärtämään yritysvastuun eri ulottuvuuksia.

Lue lisää

Julkaisemme pian työkalun vastuullisuusviestinnän itsearviointiin

Medita julkaisee pian uuden digitaalisen itsearviointityökalun, jonka avulla vastaajat voivat tarkastella organisaatioidensa vastuullisuusviestinnän tilaa ja kehittämiskohteita.

Lue lisää

Vastuullisuusviestintä vahvistaa yrityksen arvot todeksi

Maailma on pyristellyt koronakriisin otteessa kevään ajan ja monet yritykset ovat joutuneet historiansa kovimpaan koitokseen globaalin epävarmuuden kynsissä. Poikkeusolot voivat olla yritykselle myös mahdollisuus osoittaa joustavuutta ja muutoskykyä muuttuvissa olosuhteissa. On todennäköistä, että kriisi muuttaa ihmisten arvomaailmaa ja käsityksiä merkityksellisyydestä pysyvästi. Mikä on vastuullisuuden merkitys uudessa epävarmassa ja muuttuvassa maailmassa?

Lue lisää
1 2

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki