Medita julkaisee pian uuden digitaalisen itsearviointityökalun, jonka avulla vastaajat voivat tarkastella organisaatioidensa vastuullisuusviestinnän tilaa ja kehittämiskohteita.

vastuullisuuskuva_pieni-1

Meditan työryhmän kehittämä työkalu auttaa yritysjohtoa sekä viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia ymmärtämään yritysvastuun moninaisia ulottuvuuksia sekä hahmottamaan vastuullisuusviestinnän keskeiset elementit. 

Vastuullisuusviestinnän itsearvioinnin pisteytetty tulos ja havainnollinen esitysaineisto  toimivat keskustelun avaajana työyhteisössä. Testi voi antaa kaivatun sysäyksen jatkuvalle kehitystyölle ja se auttaa asettamaan tunnistettuja kehittämiskohteita toteutuskelpoiseen järjestykseen. Toistamalla testin vaikka puolen vuoden kuluttua voi arvioida kehittämistyön tuloksia ja saada pontta jatkoon – hyvistä aikomuksista tavoitteelliseen ja tulokselliseen kehittämiseen.

Hiomme vielä työkalua testikäyttäjien palautteen pohjalta.    

Vastuullisuusviestintä on pitkäjänteinen sitoumus ja jatkuva prosessi, joka edellyttää tärkeiden sidosryhmien tuntemusta, strategista otetta sekä ansaittua luottamusta. Haluamme olla mukana kehittämässä yritysten ja organisaatioiden vastuullisuusviestintää ja edistää läpinäkyvän, vastuullisen sekä yhteisöönsä sitoutuneen liiketoiminnan kehittämistä yhdessä asiakkaidemme kanssa. 

Kerromme vastuullisuusviestinnän itsearvioinnin työkalun valmistumisesta  nettisivuillamme sekä sosiaalisessa mediassa. Pysy kuulolla! 

Katso vastuullisuusviestinnän muistilista

Päivitys: 

Työkalu on julkaistu ja löydät sen tästä

Kirjoittanut: Maria Pecoraro
Julkaistu: 18.06.2020
Avainsanat: eettiset periaatteet, johtaminen, markkinointi, viestintä, viestintästrategia, vastuullisuusviestintä

Tilaa blogi

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki