Asiakaslähtöisessä sisältömarkkinoinnissa korostuu kohdentamisen tärkeys. Varmistetaan, että verkkosivuston sisältö tavoittaa oikeat vastaanottajat ja onnistutaan tarjoamaan laadukasta kohdeyleisöä aidosti palvelevaa sisältöä. Sisältömarkkinoinnin kulmakivenä ja strategisena työkaluna toimii content audit, sisältökatselmus.
Digitaalinen viestintä ei onnistu ilman yleisön kiinnostusta. Jos iso sopimus, kriittinen rekry, vuoden hauskin juttu tai muutama tyhjä penkki eivät kerää peukkuja, klikkejä tai konversioita digikanavissa, on aika rakentaa parempia suhteita – ja tuloksia.
Monista harrastuksista voi saada hyviä vinkkejä työhön ja työntekoon. Tiinu Wuolio kirjoitti blogissamme aiemmin puolimaratoniin harjoittelustaan ja siitä ammentamistaan vinkeistä työelämään.
Nopeatahtisten somekanavien aikana viestinnän suunnittelun aika ei suinkaan ole ohi. Päinvastoin. Mitä enemmän erilaisia välineitä on käytössä, sitä tärkeämpää on pitää huolta keskeisimmistä viesteistä, jotka toistuvat.