Finnish Comms Awards tuo esiin viestintäpalvelujen kirjon

Suomen parhaiden viestintätöiden kilpailu Finnish Comms Awards 2021 on loppusuoralla. Marketing Finlandin järjestämä kisa tuo esiin viestinnän asiantuntijapalveluja käyttävien asiakkaiden ja toimistojen yhteistyön tuloksia. Muuten ne jäisivätkin vain harvojen tietoon.

Lue lisää

Worldcomin viestintävinkit terveysalan yrityksille

Koronapandemia käänsi katseet terveyteen, joten aiheeseen liittyvä viestintä saa nyt tavallista helpommin suuren yleisön huomion, arvioi kansainvälinen viestintätoimistojen verkosto Worldcom PR Group. Tilanne kannattaa hyödyntää terveys- ja terveysteknologia-alan viestinnässä, ja sisältömarkkinointiin kannattaa investoida. 

Lue lisää

Terveysala tarvitsee asiantuntevaa viestintää – tutustu Worldcomin selvitykseen

Osa lääkealan ja terveysteknologian innovaatioista uhkaa jäädä piiloon, sillä tuotteisiin liittyy sääntelyä, joka rajoittaa ymmärrettävistä syistä tuotteisiin liittyvää mainontaa ja viestintää. Terveysala tarvitsee viestinnän ammattilaisia avaamaan monimutkaisia sisältöjä.

Lue lisää

Kaikki viestintä on strategista, muu on turhaa

Viestintä on kuin talo. Kun perusta on kunnossa, sen päälle on hyvä rakentaa vankka ja toimiva rakennus. Talossa voi olla monia kerroksia, mutta kaikkia niitä kannattelee huolellinen pohjatyö. Viimeistellyn talosta tekee kokonaisuutena hyvä työn jälki.

Lue lisää

Innostava työkalu vastuullisuusviestinnän suunnitteluun

Onko yritysvastuun ja vastuullisuusviestinnän kehittäminen organisaatiossasi ajankohtaista? Olemme laatineet kehitystyösi tueksi vastuullisuusviestinnän suunnittelupohjan, joka kokoaa yritysvastuun osa-alueet selkeäksi kokonaisuudeksi. Suunnittelupohja toimii innostavana työkaluna, joka johdattelee tiimisi kestävän liiketoiminnan keskeisten kysymysten äärelle, selkeästi ja ymmärrettävästi.

Lue lisää

Kasvata yrityksen ja asiantuntijoiden näkyvyyttä LinkedInin avulla

LinkedIn on yksi Suomen käytetyimmistä sosiaalisen median kanavista: suomalaiskäyttäjien määrä LinkedInissä on ylittänyt miljoonan, organisaatioista LinkedIniä käyttää yli 80 % ja B2B-organisaatioista jopa yli 90 %*. 

Lue lisää

Worldcom – Viestinnän trendit 2021: Mielenterveys sisäisen viestinnän agendalle, sisältömarkkinoinnissa rima kohoaa entisestään

Muutoksen ja myllerryksen vuosi 2020 on päättymässä. Vuosi on ollut raskas, mutta se on tuonut mukanaan myös hyvää. Epävarmuuden, pelon ja suurten muutosten keskellä huomio on tänä vuonna kohdistunut erityisesti ihmisten väliseen vuorovaikutukseen – miten rakennamme yhteyttä ja huolehdimme sekä omasta että toistemme jaksamisesta, kun emme voi kohdata kasvokkain? Viestinnän merkitys eri tasoillaan on osoittanut tärkeytensä. 

Lue lisää

Viestinnän suunnittelu on kuin laittaisi rahaa pankkiin

Valmiiksi mietityt viestit takataskussa tai pöytälaatikossa. Kuulostaako tylsältä käyttää aina samoja viestejä ja vastata kysymyksiin samoin sanoin? Tylsää se ei kuitenkaan ole, vaan kuulijan tai lukijan kannalta rakentavaa.

Lue lisää

Aika päivittää viestintäsuunnitelma – joko ottaisit uusia keinoja käyttöön?

Mistä tietää suunnittelevansa ja toteuttavansa organisaation tavoitteita tukevaa sekä resurssien puitteissa parasta viestintää? Ollako rohkea ajatusjohtaja vai pitäytyäkö turvallisesti omien kompetenssien rajoissa? Hyvä taustatyö auttaa priorisoimaan uudistuksia ja onnistumaan viestinnässä.

Lue lisää

Miten luoda rekrytointiviestintää hyödyttävä hakijapersoona?

Ketä etsit? Hakijapersoona on osittain kuvitteellinen kuvaus tavoitellusta työnhakijasta.  Hakijapersoonan määrittely auttaa kohdentamaan rekrytointiviestintää ja rakentamaan työnantajakuvaa entistä strategisemmin.

Lue lisää
1 2

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki