Aloita nyt: Vastuullisuusviestintä kasvattaa yrityksesi arvoa

Yksi viime vuosien edelleen vahvistuva megatrendi on vastuullisuus, joka läpileikkaa teemana yhä vahvemmin koko yhteiskuntaa ja organisaatioita. Monissa yrityksissä vastuullisuus nähdään tärkeänä osana toimintaa ja jopa koko toiminnan selkärankana, mutta siitä viestiminen kaikille sidosryhmille henkilöstöstä yhteistyökumppaneihin on usein haastavaa. Mistä lähteä liikkeelle, entä mikä jo toimii, missä olisi kehitettävää?

Lue lisää

Viestintätoimiston vastuullisuusohjelma – miten asiantuntijayritys voi toimia kestävästi

Mitä on viestintätoimiston vastuullisuus ja kestävä liiketoiminta? Selvitimme sitä Ecorealin vastuullisuusasiantuntija Lotta Kauppisen kanssa kuluneen syksyn aikana. Aloitimme järjestelmällisen vastuullisuustyön pistämällä ensin itsemme likoon ja laatimalla koko tiimin voimin Meditan oman vastuullisuusohjelman vuosille 2022–2023.  

Lue lisää

Vastuullisuus ei ole vain viestintää, mutta viestintä tekee sen näkyväksi

Vastuullisuus on tullut jäädäkseen. Se ei ole muoti-ilmiö, jolla voi ratsastaa markkinoinnissa, vaan aitoja tekoja, jotka kasvattavat sidosryhmien luottamusta. Siitä on tullut yhä keskeisempi osa yritysten kaikkea toimintaa: johtamista, liiketoimintaa, arvonmääritystä ja henkilöstöpolitiikkaa. Siitä on tullut myös rekrytointivaltti. Yhä useammin työntekijät valitsevat työpaikakseen yrityksen, jossa kokevat toiminnan olevan vastuullista, eettistä ja kestävää, ja toteuttavan työntekijän omia arvoja.

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki