Pandemia kasvattaa sekä ulkoisen että sisäisen viestinnän vaatimuksia

EU-alueen lääkinnällisten laitteiden toimijoiden arkea muovaavat tiukentunut sääntely, sitkeä pandemia ja innovaatiovirta. Mistä ilmiöissä ja kehityssuunnissa on kyse? Entä millaisia viestintätarpeita ne alalle sytyttävät?

Muutosvoimia, jotka vaikuttavat myös alan viestintään, on samanaikaisesti useita. Kolmiosaisessa blogisarjassamme Tiina Tyni nostaa niistä esiin sääntelyn, innovaatiot ja pandemian.

Lue lisää

Worldcomin viestintävinkit terveysalan yrityksille

Koronapandemia käänsi katseet terveyteen, joten aiheeseen liittyvä viestintä saa nyt tavallista helpommin suuren yleisön huomion, arvioi kansainvälinen viestintätoimistojen verkosto Worldcom PR Group. Tilanne kannattaa hyödyntää terveys- ja terveysteknologia-alan viestinnässä, ja sisältömarkkinointiin kannattaa investoida. 

Lue lisää

Terveysala tarvitsee asiantuntevaa viestintää – tutustu Worldcomin selvitykseen

Osa lääkealan ja terveysteknologian innovaatioista uhkaa jäädä piiloon, sillä tuotteisiin liittyy sääntelyä, joka rajoittaa ymmärrettävistä syistä tuotteisiin liittyvää mainontaa ja viestintää. Terveysala tarvitsee viestinnän ammattilaisia avaamaan monimutkaisia sisältöjä.

Lue lisää
1

Viimeisimmät kirjoitukset

Avainsanat

kaikki