X

Heräsikö uteliaisuus?

Poikkea toimistollamme Helsingissä tai Jyväskylässä. Tai ota meihin yhteyttä sinulle sopivalla tavalla.

hbspt.forms.create({ region: "na1", portalId: "2009444", formId: "b15c086a-528f-4899-b8cd-84a64fa76e56" });

Onko yritysvastuun ja vastuullisuusviestinnän kehittäminen organisaatiossasi ajankohtaista? Olemme laatineet kehitystyösi tueksi vastuullisuusviestinnän suunnittelupohjan, joka kokoaa yritysvastuun osa-alueet selkeäksi kokonaisuudeksi. Suunnittelupohja toimii innostavana työkaluna, joka johdattelee tiimisi kestävän liiketoiminnan keskeisten kysymysten äärelle, selkeästi ja ymmärrettävästi.

Mikä on tärkeintä?

Vastuullisuusviestinnän suunnittelupohja jäsentää yritysvastuuta viiden eri ulottuvuuden näkökulmista. Jokaisessa ulottuvuudessa on listattuna tärkeimmät teemat tiiviisti. Suunnittelupohja innostaa pohtimaan, mitkä kestävän liiketoiminnan osa-alueet ovat tärkeitä juuri oman organisaation toiminnalle.

Kehitystyön alkuvaiheessa on tärkeää pysähtyä miettimään vastuullisuuden eri ulottuvuuksien ja teemojen olennaisuutta oman organisaation toiminnassa: mikä on tärkeintä, ja mihin voimme ja haluamme erityisesti panostaa? Mitkä osa-alueet jätetään toiminnan luonteesta johtuen vähemmälle huomiolle? Valintojen ja tärkeysjärjestyksen laatiminen edellyttää vastuullisuuden kokonaisuuden hahmottamista.

Inspiroidu yritysvastuusta ja opi uutta

Yritysvastuun ja vastuullisuusviestinnän kehittäminen vaatii tiivistä yhteistyötä organisaation eri toimintojen välillä. Yhdessä työskentely on tärkeä osa yritysvastuun perusteiden luomista. Laatimamme vastuullisuusviestinnän suunnittelupohja jäsentää yritysvastuuta selkeästi, ja sitä voi hyödyntää runkona kehitys- ja suunnittelutyössä.

Visuaalisesti näyttävää vastuullisuusviestinnän suunnittelupohjaa voi käyttää työpajoissa, koulutustapahtumissa tai omissa esityksissä. Suunnittelupohjasta voi myös irrottaa eri osa-alueita omiksi kokonaisuuksiksiin, jos kehitystyössä halutaan edetä aihe kerrallaan.

Lataa inspiroiva vastuullisuusviestinnän suunnittelupohja ja aloita kehitystyö sekä etenemissuunnitelman laatiminen sen avulla. Jos tarvitset vastuullisuusviestinnän suunnittelussa tai toteutuksessa asiantuntijaa, niin me autamme mielellämme!

Lataa vastuullisuusviestinnän suunnittelupohja

Vastuullisuus jatkuvia, aitoja tekoja, jotka kasvattavat sidosryhmien luottamusta.

Kirjoittanut: Tiinu Wuolio
Julkaistu: 25.03.2021

Sinua voisi kiinnostaa myös: