Sekä Google että Facebook ovat nimenneet omasta organisaatiostaan yhteyshenkilöt Meditan toteuttamien kampanjoiden optimointia varten. Meillä on Googlen Kööpenhaminan toimistossa kaksi yhteyshenkilöä, joista toinen auttaa suunnittelemaan kampanjoita ja toinen rakentamaan niitä. Facebookin puolella yhteyshenkilöitä on yksi. Hän auttaa Meditaa ja Meditan asiakkaita toteuttamaan mahdollisimman hyviä Facebook-kampanjoita.
Meditan asiakkaille tämä tarkoittaa, että Facebook- ja Googlen AdWords-, display- ja YouTube -kampanjoista voidaan tehdä entistäkin osuvampia ja kustannustehokkaampia. Googlen ja Facebookin tuki takaa, että kampanjoista saadaan niin tehokkaita kuin kyseisillä työkaluilla on mahdollista. Tuki myös nopeuttaa mahdollisten ongelmatilanteiden ratkaisua. Jokainen Google- tai Facebook -kampanjoita luonut tietää, kuinka vaikeaa on korjata tilannetta ilman henkilökohtaista kontaktia, jos automatiikka toteaa esimerkiksi jonkin mainoksen kuvan tai sanan sopimattomaksi.
Meditalla on pitkä kokemus Google-, Facebook- ja LinkedIn -kampanjoiden laatimisesta useille eri toimialoille ja erilaisiin tarpeisiin. Google-, Facebook- ja LinkedIn -mainonta on yleensä huomattavasti halvempaa kuin perinteinen mediamainonta ja sen tuloksia voidaan mitata tarkemmin. Kerro meille mitä haluat mainostaa ja kenelle, niin teemme sinulle räätälöidyn ehdotuksen Googlen ja Facebookin yhteyshenkilöiden avustuksella.
Lue lisää: