Viestintä on lohdullinen sektori, koska kukaan ei voi tehdä sitä täydellisesti. Viestinnän laatuun vaikuttavat käytettävissä olevat resurssit rahasta osaamiseen ja käytettävissä olevaan tuntimäärään. Silti välillä on syytä pysähtyä miettimään, miten yrityksen resurssit käytettäisiin parhaalla mahdollisella tavalla viestinnän näkökulmasta. Viestinnästä vastaavan henkilön onkin hyvä kysyä: Teenkö minä ja meidän organisaatiomme oikeita asioita?

Viestinnän_etäarvioinnilla_prioriteetit_kuntoon.jpg

Kysymyksen kanssa ei tarvitse jäädä yksin. Medita lanseerasi keväällä 2017 viestinnän etäarvioinnin, joka on maksutta teidänkin yrityksenne käytössä. Meditan ja Worldcom Public Relations Groupin kehittämässä etäarvioinnissa käydään kymmenen teemakysymyksen kautta läpi koko yrityksen viestinnän spektri aina strategisesta suunnittelusta kriisiviestinnän valmiuteen asti.

Etäarviointi vie aikaa noin tunnin ja sen voi tehdä avustettuna verkkotyökalun välityksellä. Yritys saa yksinoikeudella käyttöönsä yhteenvedon tuloksistaan ja raportin, jonka Meditan haastattelija laatii. 

heikki-.png

Etäarviointi on hyvä työkalu päivittää oman ja organisaation viestinnän prioriteetit. "Kävimme monipuolisesti läpi yrityksemme viestintää, ja esiin nousi puutteita meidän tekemisessä, jotka olisivat muuten jääneet itseltä huomaamatta. Lisäksi arviointi helpotti viestinnän tekemisen priorisoinnissa. Viestintää kannattaa todellakin pysähtyä aina välillä pohtimaan ja etäarviointi helpotti pohdintaa merkittävästi." Heikki Viitanen, Memocate Oy

Nyt onkin tilaisuutesi. Kirjoita yhteystietosi lomakkeelle ja olemme yhteydessä kolmen arkipäivän kuluessa!

Jouni Markkanen
KTM, Sales Manager

P.S. Jos mietit, miksi tarjoamme näin loistavaa palvelua maksutta, olemme huomanneet, että usein yritys tarvitsee jollakin sektorilla apua. Sitä me mielellämme tarjoamme.

 

 P.S. Etäarvioinnin voi tehdä ominkin avuin, jolloin siitä saa graafisen yhteenvedon, mutta jää paitsi kiinnostunutta keskustelukumppania.                          

 

Julkaistu: 24.10.2017
Tagit: viestinnän kehittäminen, viestinnän ja markkinoinnin tavoitteet, viestinnän johtaminen, viestinnän arviointi